Kiedy uniknąć wizyty w serwisie z laptopem

Użytkownicy laptopów często borykają się z przeróżnymi awariami dotyczącymi tego sprzętu. Wiele z nich spokojnie mogą rozwiązać na własną rękę. Nie zawsze wizyta w serwisie jest konieczna. O trochę własnej inwencji warto się postarać zwłaszcza wtedy gdy laptop nie jest objęty gwarancją. Możemy być bowiem pewni, że wizyta w serwisie może nas sporo kosztować. Bardzo częstym i niepokojącym problemem związanym z laptopami jest brak reakcji wyżej wspomnianego na przycisk uruchomienia. Czasami jest to błąd wynikły z naszej nieuwagi. Być może zapomnieliśmy podłączyć laptopa pod zasilanie. Bateria może być rozładowana. Na początku trzeba więc wykluczyć najbardziej oczywiste powody. Jeśli nie w tym tkwi przyczyna, to może dlatego, że ekran laptopa odmawia posłuszeństwa. Zwykle słychać jednak rozruch dysku i procesora. To tez można ławo sprawdzić podłączając laptop do innego monitora. Podobnie rzecz ma się klawiatury. Wystarczy podłączyć inną klawiaturę przez port USB by zdiagnozować problem. W tych cięższych awariach wizyta w serwisie będzie jednak nieunikniona.

Comments are closed.